Datu apstrādes noteikumi

Uz pieeju šai lapai attiecas mūsu datu apstrādes noteikumi!

 

  1. Kāda informācija tiek ievākta par mani?
  2. No kādiem avotiem tiek ievākti mani dati?
  3. Kādiem mērķiem tiek vākti mani personas dati?
  4. Kā mana informācija tiek glabāta un aizsargāta?
  5. Cik ilgi mani dati tiks glabāti?
  6. Kas apstrādā manus personas datus?
  7. Vai vietnes izmanto sīkdatnes un kas tās ir?
  8. Ko es varu ietekmēt?
  9. Vai šo privātuma paziņojumu var mainīt?
  10. Pie kā vērsties datu aizsardzības jautājumu sakarā?

 

  1. Kāda informācija tiek ievākta par mani?

Mēs apkopojam informāciju par lietotāju, lai uzlabotu pakalpojumu un klientu pieredzi, mērķauditorijai atlasot pareizo informāciju un nodrošinot kvalitatīvu pakalpojumu.

Mēs izmantojam šādu personiski identificējamu informāciju:

  • Informācija par klientu attiecībām: piemēram, norēķinu informācija, informācija par pirkumiem un pasūtījumiem, klientu atsauksmes un kontaktinformācija, biznesa informācija, kredīta lēmums, informācija par interesēm, informācija par konkurenci un konkurences informācija, klientu atsauksmes un atcelšanas informācija, informācija par tikšanos vai pasākuma apmeklējumu
  • Digitālā konta informācija: piemēram, jūsu lietotājvārds, segvārds, parole un jebkurš cits unikālais identifikators, kāds jums var būt
  • Kontaktpersona: piemēram, vārds, adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese
  • Demogrāfiskā informācija: piemēram, vecums, dzimums vai nodarbošanās un dzimtā valoda
  • Sīkdatņu informācija:
    • Vietnes lietojums un pārlūkošanas informācija, piemēram, lapa, no kuras lietotājs piekļūst mūsu vietnei, ierīces modelis, unikālais ierīces un / vai sīkfaila identifikators, datu vākšanas kanāls (tīmekļa pārlūks, mobilais pārlūks, lietojumprogramma), pārlūka versija, IP adrese, sesijas ID, sesijas laiks un ilgums, ekrāna izšķirtspēja un operētājsistēma. Ierakstītas sarunas.
    • Lietotāju, kas identificēts, izmantojot digitālo kontu, parasti identificē ar nejauši ģenerētu skaitli.
    • Identificētam lietotājam, kurš nav ielogojies, parasti ir sīkfails vai līdzīgs identifikators.
  • Atļaujas un piekrišana
  • Informācija par piegādes bloķēšanu
  • Pētījumiem sniegtā informācija
  • Cita informācija, kas savākta ar lietotāja piekrišanu

Lapas sākums

  1. No kādiem avotiem tiek ievākti mani dati?

Personiskā informācija tiek savākta no paša lietotāja parakstīšanas, pasūtīšanas, reģistrēšanas laikā vai vēlāk klientu attiecību laikā. Mēs varam arī izmantot turpmāk aprakstītās metodes, lai ievāktu novērojamu informāciju par to, kā lietotājs izmanto mūsu pakalpojumus.

Turklāt mēs apkopojam informāciju no iedzīvotāju informācijas sistēmas un citiem līdzīgiem publiskiem vai privātiem reģistriem (piemēram, Suomen Asiakastieto Oy kredītu reģistrs).

  Lapas sākums

  1. Kādiem mērķiem tiek vākti mani personas dati?

Mēs apstrādājam personas datus tikai iepriekš noteiktiem mērķiem, piemēram, šādiem mērķiem:

  • Klientu attiecību vadība un attīstība: Mēs apstrādājam personisko informāciju saistībā ar jūsu Pakalpojuma izmantošanu, pasūtījumiem, pirkumiem, rezervāciju pārvaldību, rēķinu sagatavošanu, atcelšanu, atmaksu, maksājuma uzraudzību, maksājuma laika piešķiršanu, iekasēšanu, kā arī sūdzību izskatīšanu un reģistrāciju.
  • Pakalpojumu attīstība: Mēs pastāvīgi attīstām savus pakalpojumus, lai klientiem sniegtu vislabāko iespējamo servisu. Lai atvieglotu pakalpojuma attīstību, mēs periodiski veicam aptaujas, vācam biznesa informāciju un veicam statistisko analīzi.
  • Piedāvājumi, darījumi un klientu apkalpošana: Mēs sniedzam lietotājam produktus un / vai pakalpojumus, kurus viņš / viņa ir iegādājies, un cenšamies sniegt klientam pēc iespējas personalizētāku klientu apkalpošanu. Turklāt mēs vēlamies palīdzēt lietotājam atrast aktuālus produktus un piedāvājumus.
  • Mērķtiecīga digitālā reklāma: Mēs informējam lietotāju par akcijām, kuras, mūsuprāt, var ieinteresēt lietotāju. Mēs veicam automatizētu profilēšanu, pamatojoties uz iepirkšanās statistiku un vietnes izmantošanu.
  • Automātiska profilēšana: Mēs veicam automātisku kredītpārbaudi lielapjoma pirkumiem un pirkuma līgumiem. Pavājināta maksātspēja var novest pie atteikuma dažām maksājuma metodēm. Jums ir tiesības pieprasīt manuālu kredīta izskatīšanu.

  Lapas sākums

  1. Kā mana informācija tiek uzglabāta un aizsargāta?

Mēs apstrādājam un glabājam lietotāja sniegto informāciju, kas identificē klientu (piemēram, profilu un kontaktinformāciju), kā arī informāciju, kas ir iegūta no novērojumiem pakalpojuma izmantošanas laikā.

Mēs izmantojam nepieciešamos tehniskos un organizatoriskos drošības pasākumus, lai aizsargātu personas datus pret neatļautu piekļuvi, izpaušanu, iznīcināšanu vai citu neatļautu apstrādi. Tie ietver ugunsmūru, šifrēšanas tehnoloģiju, drošas ierīces vietas, pienācīgas piekļuves kontroles, pārvaldītas piekļuves atļaujas un kontroles, šifrēšanas tehnikas izmantošanu, personāla norādījumus, kas iesaistīti personas datu apstrādē, un rūpīgu apakšuzņēmēju atlasi, kā arī citas ar piesardzību saistītas metodes, lai nodrošinātu datu drošību.

Lapas sākums

  1. Cik ilgi mani dati tiks glabāti?

Lietotāju informāciju mēs glabāsim tikai tik ilgi, cik tas būs nepieciešams 3. sadaļā noteikto mērķu sasniegšanai saskaņā ar piemērojamajiem likumiem. Mēs glabāsim informāciju līdz attiecību izbeigšanai un tikai tik ilgi, kamēr tas būs nepieciešams, lai izpildītu savas juridiskās saistības. Mārketinga reģistrs ir attiecināms uz iepriekšējo gadu.

Dažu pakalpojumu, piemēram, forumu un sabiedrības atgriezeniskās saites, saziņas sadaļas saglabās lietotāja segvārdu un ar to saistīto lietotāja izveidoto saturu arī pēc klientu attiecību izbeigšanas. Turklāt mums var nākties paturēt daļu lietotāja personiskās informācijas, lai ievērotu grāmatvedības vai citus obligātos likumus pat pēc klientu attiecību izbeigšanas vai citas personas datu apstrādes.

Pēc sīkdatnes atstāšanas lietotāja ierīcē paliek daudz sīkdatņu. Sīkdatnes var saglabāties vairākus mēnešus pēc pēdējās vietnes apmeklējuma, ja tās netiek izdzēstas.

Lapas sākums

  1. Kas apstrādā manus personas datus?

Fysioline Oy un tā meitasuzņēmumi var apstrādāt personas datus saskaņā ar piemērojamo Personas datu likumu. Mēs varam arī uzticēt personas datu apstrādi trešai personai (piemēram, pasta vajadzībām), ar kuru, noslēdzot līgumu, mēs garantējam, ka personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar Likumu par personas datiem un pilnībā atbilstoši visai likumdošanai par datu apstrādi.

Mūsu produktus un pakalpojumus var nodrošināt, izmantojot resursus un serverus, kas atrodas dažādās valstīs. Tādēļ jūsu personiskā informācija var tikt atklāta arī ārpus tās valsts, kurā jūs izmantojat pakalpojumus, ieskaitot valstis, kas atrodas ārpus Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ). Šajā gadījumā mēs veiksim pasākumus, lai nodrošinātu, ka jūsu personīgā informācija tiek atbilstoši aizsargāta saskaņā ar piemērojamajiem likumiem.

Mēs varam atklāt un apstrādāt jūsu personas datus, ciktāl to pieļauj piemērojamie likumi, lai aizsargātu Fysioline Oy likumīgās intereses, piemēram, civillietās vai krimināllietās.

Mēs varam atklāt jūsu personisko informāciju pilnvarotām trešajām personām, kas apstrādā personas informāciju Fysioline Oy vārdā trešajā sadaļā aprakstītajiem mērķiem (piemēram, tehnisko, loģistikas un citu pakalpojumu sniedzējiem). Tomēr šīs puses var izmantot jūsu personisko informāciju tikai sākotnējam mērķim.

Pārdošanā, pirkšanā, apvienošanā vai citādā mūsu biznesa reorganizācijā var būt nepieciešams atklāt personisko informāciju potenciālajiem vai faktiskajiem pircējiem un viņu konsultantiem vai arī saņemt personīgu informāciju no pārdevējiem un viņu konsultantiem.

Lapas sākums

  1. Vai vietnes izmanto sīkdatnes un kas tās ir?

Mēs varam apkopot informāciju par lietotāja gala ierīci, izmantojot sīkfailus un citas līdzīgas tehnoloģijas, piemēram, pārlūka vietējo krātuvi. Sīkfails ir mazs teksta fails, kuru lietotāja terminālī glabā pārlūks. Sīkdatnēs bieži ir anonīms unikāls identifikators, kuru mēs izmantojam, lai identificētu un uzskaitītu pārlūkprogrammas, kas apmeklē mūsu vietni.

Mēs savās vietnēs izmantojam šāda veida sīkdatnes

  • Funkcionālās sīkdatnes: Iespējo vietnes funkcionalitāti, piemēram, pieteikšanos, iepirkumu groza funkcijas, tērzēšanas klienta pakalpojumu un valodas iestatījumus.
  • Analītika un biznesa pārskati: Ļauj uzlabot vietnes darbību un atskaišu veidošanu, lai pamatotu biznesa lēmumu pieņemšanu.
  • Reklāmas auditorijas noteikšana un mārketings: Ļauj nodrošināt lietotājam atbilstošu saturu, pamatojoties uz vietņu izmantošanu.

Lapas sākums

  1. Ko es varu ietekmēt?

Mēs esam apņēmušies nodrošināt lietotājiem konfidencialitātes izvēli un kontroli. Zemāk ir saraksts ar dažādiem veidiem, kā mūsu lietotāji var ietekmēt informācijas vākšanu un apstrādi.

  • Pārbaudes tiesības: Lietotājam ir tiesības pārbaudīt par viņu glabātos personas datus. Pēc Lietotāja pieprasījuma apstrādes nolūkā mēs labosim, pārsūtīsim vai izdzēsīsim personas datus, kas ir neprecīzi, nevajadzīgi, nepilnīgi vai novecojuši. Darbības tiek veiktas saskaņā ar piemērojamajiem likumiem un pakalpojuma lietošanas noteikumiem.
  • Datu apstrādes aizliegums: Lietotājs var iebilst pret datu apstrādi. Aizliegumam var būt ietekme uz pakalpojumu sniegšanu un izmantošanu. Jūs jebkurā laikā varat arī atsaukt savu piekrišanu.
  • Tiešā mārketinga aizliegums: Jums ir tiesības liegt piekļuvi savai informācijai tiešā mārketinga, tālpārdošanas un cita tiešā mārketinga nolūkiem, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
  • Sīkdatņu bloķēšana: Lietotājam ir iespēja novērst sīkdatņu izmantošanu, mainot pārlūka iestatījumus. Sīkdatņu izmantošanas bloķēšana var ietekmēt mūsu pakalpojumu funkcionalitāti.
  • Jauna sīkfailu profila izveidošana: Regulāri dzēšot sīkfailus no pārlūka, lietotājs maina identifikatoru, kas pēc tam izveido profilu, pamatojoties uz identificēto uzvedību. Tomēr tas pilnībā neaptur datu vākšanu un digitālās reklāmas mērķauditorijas atlasi, bet gan atjauno to uz vēsturisko uzvedības mērķauditorijas atlasi.
  • Reklāmas mērķauditorijas atlases bloķēšana: Izmantojot tālāk norādītās izvēles, lietotājs var bloķēt reklamēšanu, pamatojoties uz lietotāja uzvedību tiešsaistē. Pēc bloķēšanas lietotājs redzēs tikpat daudz reklāmu kā iepriekš, taču reklāma netiek izvēlēta, ņemot vērā lietotāja intereses. Jūs varat bloķēt visu vai atsevišķo reklāmu mērķauditorijas atlasi savā tiešsaistes izvēles vietnē, kuru uztur Eiropas Interaktīvās digitālās reklāmas alianse (EDAA).Uzziniet vairāk par pārlūka reklāmas mērķauditorijas atlasi Your Online Choices mājaslapā. Lietotājam jāņem vērā, ka jebkura bloķēšana, kas tiek veikta, izmantojot iepriekš minētos līdzekļus, ir balstīta uz sīkdatnēm un beidzas, ja lietotājs izdzēsīs visas sīkdatnes savā pārlūkprogrammā.

Lapas sākums

  1. Vai šo privātuma paziņojumu var mainīt?

Mēs pastāvīgi uzlabojam savus pakalpojumus un paturam tiesības mainīt šo konfidencialitātes paziņojumu, paziņojot Jums par saviem pakalpojumiem. Izmaiņu pamatā var būt arī izmaiņas tiesību aktos. Mēs iesakām jums regulāri pārskatīt paziņojuma par privātumu saturu.

Lapas sākums

  1. Pie kā vērsties datu aizsardzības jautājumu sakarā?

Lietotājs var nosūtīt pieprasījumus, kas saistīti ar šo privātuma paziņojumu, kā arī visas sūdzības par reklāmas mērķauditorijas atlasi uz:

 

Fysioline Latvia
Mob. tel.  +371 29525700 (darba dienās 9-18)
info@fysioline.lv
Rigas-Siguldas šoseja 11,
Berģi, Garkalnes novads
LV-1024, LATVIJA